Daniel Radcliffe wil boeken gaan schrijven

Daniel Radcliffe, de acteur bekend van de ‘Harry Potter’-films ambieert een schrijverscarrière. Dat schrijft de Britse krant ‘The Telegraph’.

Radcliffe – zelf bekend als een van de bekendste fictiepersonages uit de moderne literatuur – wil nu zelf fictie schrijven. Toch is hij niet overtuigd van zijn eigen talent. “Ik moet nog heel wat oefenen. Meestal ben ik zo kritisch over mijn werk dat het niet lang duurt voor ik alles weggooi”, klink het. in 2009 kwam aan het licht dat Radcliffe een portie dichttalent had toen een gedicht opdook dat hij publiceerde onder het pseudoniem Jacob Gershin. Toen zei hij dat hij de gave of het doorzettingsvermogen ontbrak om een boek te schrijven maar dat hij graag korte verhalen en poëzie wou uitbrengen. Deze keer ligt de lat wel hoger. “Misschien moet ik toch maar eens contact opnemen met JK Rowling”, aldus een dromende Radcliffe. (Belga / JDH)

Maandag 23 April 2012

Plaats een reactie

Nog geen reacties.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Plaats een reactie